انتشارات کتاب اطهر

انجام کلیه امور چاپ و نشر و تکثیر

انتشارات کتاب اطهر

انجام کلیه امور چاپ و نشر و تکثیر

انتشارات کتاب اطهر

حریفی که از وی نیازرد کس
بسی آزمودم، کتاب است و بس
رساند سخن را به خـوبی به بن
به بسم‌الله آغاز سازد سخن
نگیرد به کس سبقت ازهیچ باب
از او تا نپرسی نگوید جواب
توان خـواند در لـوح پیشانیش
خـط سرنوشت سخـن‌دانیش
زطورش به خلوتگه انجمن
همه خاموشی، با تو گوید سخن
کند مستمع، گر قبول ِکتاب
توان گفت در وصف او صدکتاب

کتاب تست آرایش و پیرایش زنانه

| سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۰ ق.ظ

آرایش و پیرایش از جمله ضروریات و نیازهای هر فرد می باشد. اهمیت دانستن اصول آرایش و پیرایش بانوان بیشتر از این میزان در آقایان است.

همانطور که بیان شدآرایش و پیرایش در بین خانم ها اهمیت ویژه ای دارند و زمان و هزینه ی زیادی را صرف آرایش و پیرایش خود می کنند. و جمعیت عظیمی از بانوان به  دنبال کسب مهارت و توانایی در آرایشگری  هستند و درصدد هستند تا با داشتن مدرک به کسب درآمد در این زمینه هم بپردازند. اما همیشه از مطالعه ی منابع زیاد برای قبولی در آزمون فنی و حرفه ای هراس داشته اند.

امروزه برای قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای نیاز به مطالعات فراوان می باشد. در بیشتر مواقع هنرآموزان با این مشکل مواجه هستند، که چگونه و از چه طریقی می توانند بالاترین نمره را در آزمون های فنی و حرفه ای کسب کنند مطالعه ی نمونه سوالات آرایش و پیرایش زنانه فنی و حرفه ای  موجود در این کتاب می تواند شما را در مسیر آزمون کمک کند و سبب قبولی با نمره ی بالا شود.

نمونه سوالات آرایش و پیرایش زنانه که در این کتاب تست گنجانده شده است محصول تلاش و کوشش خانم فاطمه باستانی بوده است . در این کتاب تمام سوالات مهم و اصولی که امکان مطرح شدن آن ها در آزمون فنی و حرفه ای وجود دارد، موجود می باشد.

تجربه نشان داده است که مطالعه ی کتاب تست  سوالات آرایش و پیرایش زنانه  به همراه کتاب می تواند متقاضیان شرکت در این آزمون را در جهت قبولی با نمره ی بالا و عالی کمک زیادی کند.

شمامی توانید به راحتی در آزمون فنی و حرفه ای آرایش و پیرایش پذیرفته شوید و از اطلاعات فراوانی که در این در این حوزه دارید، لذت ببرید.

 

 

 

آزمونی آسان با دسترسی به نمونه سوالات آرایش و پیرایش زنانه

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی